statistika - analitika - planiranje marketinga

Analitički alati poput Google Analyticsa – nama i vama daju uvid u online tržište, vaše posjetitelje, njihove navike, kao i demografske ili geografske podatke. Uz još ogromnu količinu podataka kroz adekvatne analize – od najposjećenijih i najistaknutijih proizvoda, stranica ili usluga, važnost dobre analize live stranice je upravo u pripremi za daljnju promociju i marketing. 

Ako npr. želimo povećati prodaju određenog proizvoda u internet trgovini, a sukladno analizi vidljivo je da ga korisnici baš i ne otvaraju najčešće, nastojat ćemo groz uslugu online oglašavanja baš konkretnog proizvoda gurnuti klijentu ” pod nos”. Ciljamo potencijalne klijente koji su uistinu zainteresirani za takav proizvod, jer su njihove prethodne pretrage na pretraživačima poput Google-a evidentirale nihovu zainteresiranost za takav proizvod.

Korisnici naših usluga održavanja uz ugovor – automatski dobijaju mjesečnu analizu ili analizu na zahtjev – uz vlasitti korisnički račun kojim u bilo kojem trenutku mogu provjeravati stanje i status vlastitih stranica.

analiza korisnika

podaci o najposjećenijim stranicama / artiklima

najaktivnije doba dana/tjedna

statistika vrsta uređaja s kojih primate posjete

komparacija ključnih perioda

live pregled posjeta

PLANIRANJE ONLINE MARKETINGA

Važnost - na što obratiti pozornost i sl.

WordPress and WHMCS integration by i-Plugins