UVJETI PRODAJE I POSLOVANJA

Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske. Isporučujemo robu i van područja Republike Hrvatske, no u tom slučaju morate dogovoriti uvjete dostave putem kontakta na mail adresu [email protected] Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća naše uvjete poslovanja što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem ove Internet trgovine. Sve cijene su konačne bez PDV-a (Spine ICT nije u sustavu PDV-a) i izražene su u kunama. Postupak, te uvjeti poslovanja (kupnje i prodaje) robe putem internet trgovine definirani su kroz slijedeće parametre: registracija kupca, narudžba, plaćanje, dostava, povrat i reklamacija robe. Isporučitelj robe je Spine ICT j.d.o.o.

KUPAC

Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod i popuni tražene podatke prilikom registracije. Spine ICT j.d.o.o. putem Internet trgovine omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe prikazane na internet stranicama. Fotografije prikazane na internet stranicama su samo ilustrativne prirode. Fotografije, tekstovi, te ostali materijal ne smiju se objavljivati, prodavati, javno ili privatno publicirati niti na bilo koji drugi način koristiti bez suglasnosti tvrtke Spine ICT j.d.o.o.. Svako nepridržavanje uvjeta iz prethodnih stavaka ovog članka povlači za sobom odgovornost i obvezu naknade nematerijalne štete.  Spine ICT j.d.o.o. zadržava sva autorska prava na korištenje fotografija, teksta, te ostalog objavljenog materijala, u smislu pozitivnih zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.

REGISTRACIJA

Da biste se registrirali na Internet trgovinu, morate imati najmanje 18 godina. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika. Prilikom prve narudžbe proizvoda putem elektronskog obrasca nužno je registrirati se na web stranici. Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) dobiti ćete e-mailom obavijest o svom korisničkom imenu i svoju lozinku koju ste unijeli prilikom registracije. Molimo Vas da je pohranite tako da nije dostupna trećim osobama. Ukoliko ste zaboravili lozinku, pošaljite nam e-mail na koji ćemo Vam poslati novu lozinku. Sa odabranim korisničkim imenom i lozinkom te upisom svih traženih podataka postajete naš registrirani korisnik. Kao registrirani korisnik možete neometano kupovati u našoj Internet trgovini, primati vijesti, biti informirani o novostima i koristiti se svim uslugama naše internet trgovine.

NARUDŽBA FIZIČKE ROBE

Kupac naručuje proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Proizvodi se naručuju elektronskim oblikom, odabirom određenog proizvoda i njegovim spremanjem u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda klikom na link KUPI, sustav vas dalje automatski vodi do stranica na kojima morate potvrditi točnost unesenih podataka te odabrati neki od ponuđenih načina plaćanja. Ako odaberete online plaćanje karticama, sustav vas preusmjerava na sigurne stranice na kojima ćete odabrati vrstu kartice, te će od vas tražiti ostale potrebne podatke. Nakon što zaprimimo vašu narudžbu dobiti ćete povratni e-mail sa potvrdom o uspješno obavljenoj narudžbi odnosno kupovini, što ovisi o odabranom načinu plaćanja.

NARUDŽBA DIGITALNOG PROIZVODA

Kupac naručuje digitalne proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Proizvodi se naručuju elektronskim oblikom, odabirom određenog proizvoda i njegovim spremanjem u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda klikom na link KUPI, sustav vas dalje automatski vodi do stranica na kojima morate potvrditi točnost unesenih podataka te odabrati neki od ponuđenih načina plaćanja. Ako odaberete online plaćanje karticama, sustav vas preusmjerava na sigurne stranice na kojima ćete odabrati vrstu kartice, te će od vas tražiti ostale potrebne podatke. Nakon što zaprimimo vašu narudžbu dobiti ćete povratni e-mail sa potvrdom o uspješno obavljenoj narudžbi odnosno kupovini, što ovisi o odabranom načinu plaćanja.

Jasno je naznačeno koji digitalni proizvod / softvare je nov i nekorišten, a koji je prethodno otkupljen, kojeg Spine ICT uz odgovarajuća prava prodaje dalje po sniženoj cijeni. Digitalne proizvode isporučuje se na način da se na prethodno registriranu mail adresu u vašem profilu, dostavlja poveznica za preuzimanje datoteke. Ako proizvod zahtjeva instalaciju, uz proizvod se isporučluje i kratka uputa za instalaciju. Ako proizvod koristi licencni ključ, uz proizvod vam dostavljamo i Elektronički certifikat s licencnim ključem.

Programe / Software u pravilu dostavljamo kroz elektroničke licence i poveznicu za preuzimanje, a u slučaju kada se proizvod dostavlja snimljen na prikladnom mediju, takva opcija je naznačena i potrebno ju je odabrati.

Kupnja digitalnog proizvoda ne uključuje instalaciju putem daljinskog povezivanja na vašu radnu jedinicu, već se takva usluga posebno naplaćuje sukladno cjeniku.

PLAĆANJE

U našim web trgovinama možete plaćati na sljedeće načine:
1. Plaćanje dostavnoj službi kod preuzimanja robe (pouzećem) – pravne i fizičke osobe (vrijedi i na otocima Hvar, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostalim otocima nije moguće plaćanje pouzećem.)
2. Općom uplatnicom (internet bankarstvo, FINA, HP, banka) – fizičke osobe
3. Virmanom (internet bankarstvo, FINA, HP, banka) – pravne osobe

DOSTAVA

Dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 250,00 kn u internet trgovini na web adresi www.spine-ict.hr te većoj od 250,00 kn u internet trgovinu www.boomboom.hr, za dostave na području Republike Hrvatske. Dostave u inozemstvo naplaćuju se prema važećem cjeniku dostavnih službi. Za vrijednosti manje od navedenih iznosa trošak dostave se dodatno zaračunava u cijenu prema cjeniku objavljenom u nastavku teksta.

Dostavu proizvoda naručenih putem naše internet trgovine vršimo u suradnji sa najkvalitetnijim dostavnim službama, po načelu „od vrata do vrata“. Dostavu naplaćujemo prema težini paketa. Nema minimalne vrijednosti narudžbe.

Jedan od vrlo zanimljivih usluga je i plaćanje pouzećem gdje odabrane proizvode plaćate dostavljaču tek kod primitka robe. Plaćanje pouzećem na otocima vrijedi samo za otoke: Hvar, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostalim otocima nije moguće plaćanje pouzećem.

Po primitku narudžbe, naručene artikle, ukoliko isti postoje na stanju na našim skladištima, biti će dostavljeni na navedenu adresu u roku od 2-3 radnih dana (osim otoka koji podliježu posebnom režimu prijevoza). Za artikle koji nisu na stanju na našim skladištima rok isporuke ovisi od dobavljača, čemu treba pribrojiti i vrijeme potrebno kurirskoj službi za dostavu robe. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja vezana za Vašu narudžbu ili rok isporuke, slobodno nas kontaktirajte na broj +385 914554066 Molimo Vas pripremite broj svoje narudžbe!

U slučaju nemogućnosti dostave naručenog artikla ili pomicanja termina isporuke, kupca obavještavamo putem e-maila ili telefonski o nastalim problemima te dogovaramo novi termin isporuke ili vraćamo uplaćeni iznos u cijelosti. Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.

Dostava paketa primatelju i naplata otkupnine organizirana je na slijedeći način:

GLS dostavna služba
Brza i učinkovita dostava paketa od vrata do vrata. Na području kopnene Hrvatske, u svakom gradu i naselju, pakete dostavljamo sljedeći radni dan od dana preuzimanja robe iz skladišta, tijekom radnog vremena (od 8-17 sati). Track & Trace® tehnologija: praćenje paketa putem interneta, potvrda o primitku može se skinuti s web-stranice. Fleksibilna dostava – nakon narudžbe za prijevoz paketa, primatelja obavještavamo putem SMS-a i/ili e-mail-a da će paket u domaćoj distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća. Drugu e-mail poruku ili SMS šaljemo ujutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave. Nakon neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za slijedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke, davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu te isporuka u Paketomat / PaketSHOP).

Težina pošiljke / Cijena pošiljke
– do 40 kg 30,00 kn u internet trgovini na web adresi spine-ict.hr
– do 20 kg 25,00 kn u internet trgovini na web adresi www.boomboom.hr
Za sve ostale težine i veličine važi cjenik GLS dostavne službe.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Internet trgovina obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz formular za reklamacije koji vam dostavljamo isključivo na važeću e-mail adresu. Formular za reklamacije možete poslati putem maila [email protected] ili poštom na Spine ICT j.d.o.o., Ulica Donje Svetice 85, 10 000 Zagreb. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Otkazivanje ugovora

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem obrasca koji ispunjen šalje poštom, a obrazac je propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Ukoliko se vraćaju korišteni proizvodi, Trgovac ima pravo na umanjenje iznosa povrata.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.

  • svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
  • u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
  • ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Obrazac za reklamacije možete poslati putem maila [email protected] ili poštom na Spine ICT j.d.o.o., Donje Svetice 85, 10000 Zagreb.

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora, osim u slučaju korištenja proizvoda kada Trgovac ima pravo na umanjenje iznosa povrata u iznosu vrijednosti koju je proizvod izgubio uslijed korištenja proizvoda od strane Kupca.

Isključenje prava na otkaz ugovora

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • prodaji knjiga i drugih publikacija.

Jamstvo

Jamstvo imaju svi električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Spine ICT j.d.o.o. kao trgovac odgovorna je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.


Servis

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Rasprodani artikli

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neke od naručenih artikala ne možemo isporučiti, odnosno da su neki od artikala iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih artikla, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe e-mailom ili telefonom.