Internet stranice

Ako za vas dizajniramo i programiramo internet stranicu, najvjerojatnije ćemo to učiniti koristeći WordPress kao jezgreni CMS oko kojeg ćemo izgraditi sve potrebne funkcionalnosti i nakon toga vaš site odjenuti u moderno, responzivno i atraktivno odijelo.

Pri konstrukciji internet trgovine prvo procjenjujemo stvarno buduće opterećenje i poslovanje same trgovine pa sukladno tomu predlažemo i prikladan sustav – krenuvši od Woocommercea, do Prestashopa ili  Magenta.

Također u mogućnosti smo za Vas uspostaviti i platforme poput Shopifya, Opencart-a i drugih popularnih rješenja.

Prijedlozi za pripremu pri narudžbi internet stranice

prije naručivanja stranica – pripremite se – i postavite sami sebi slijedeća pitanja

Koja je namjena mojih budućih stranica?

Da li će stranice sadržavati osnovne informacije o vašoj djelatnosti – koncept “online” interaktivne vizitke ili će vaša stranica biti potpuno integrirani alat kojim ćete pokrenuti ili povećati konverziju vaših posjetitelja u vaše klijente

Hoće li moje stranice imati interakciju s vanjskim (3rd party) sustavima i uslugama?

  • Online kartično poslovanje – Corvuspay, Paypal, WsPay
  • Booking sustavi i rezervacije – booking.com, Schedul
  • Streaming mutimedije – Youtube, Vimeo…
  • Registracija korisnika putem društevnih mreža – Facebook, Instagram, LinedIn….
  • CDN servisi – isporuka sadržaja stranica sa zaštićenog servera
  • Interaktivne karte – Google Maps, Bing Maps, Leaflet Map Marker

Koja je razina očekivane interaktivnosti?

Hoće li moj sustav omogućavati komentiranje objava, registraciju korisnika, hoće li omogućavati narudžbe ili čak izravnu kupovinu kroz moje stranice kroz webshop sustav uz integraciju payment gatewaya za autorizaciju online plaćanja – trebam li Paypal integraciju i slična pitanja

Količina i vrsta sadržaja koju ćemo prikazivati na stranicama?!

Imam puno video zapisa?! …da li video prikazivati na vlastitom hostingu ili ih ipak embedati sa drugih izvora poput Youtube-a, Vimeo-a ili drugih video servisa i zašto?!

Koju količinu fotografija ili grafika očekujem da će se prikazivati – imam li optimizirane fotografije za web prikaz – ili ću trebati nekoga da ih optimizira – koliko očekujem posjeta – na osnovu ovih podataka procjenjujemo optimalne pakete za hosting – prvenstveno po pitanju diskovnog prostora i očekivanog mjesečnog prometa uz očekivani eksponencijalni rast broja posjeta