Spine ICT tvrtka je osnovana 2016. godine temeljem donijete odluke o realizaciji ideje osnivača  o pokretanju vlastitog poslovanja i razvoja kako na poslovnom tako i na privatnom polju.

Ovim potezom tvrtka već u startu ima odličnu podlogu iskusnih pojedinaca – čime se stvara temelj za kvalitetan rast i pružanje usluga iz domene informacija i komunikacija na vrhunskoj razini.

Već u periodu od 2016. do 2018. godine, mlada tvrtka, isključivo vlastitim sredstvima bez investitorskog ili državnog kapitala uspješno posluje i prekoračuje prethodno postavljenu ljestvicu profitabilnosti i reakcije klijenata.

Do 2019. godine postižemo bonitetnu izvrsnost, zapošljavamo dodatne stručnjake i nastavljamo razvijati i širiti nišu na područja u kojima smo najbolji.

Iz gotovo isključive niše razvoja web aplikacija, do tada povremeni angažman mrežnih i sistem integracija pretvaramo u core bussiness uz proširenje usluga u domeni Mrežnih i sistemskih usluga, te web usluga. Trenutno je u postupku i pokretanje vlastite proizvodnje uređaja koji su trenutno u fazi pripreme prototipa.

U periodu od 2019. do 2022. godine poslovanje se generalno povećava za 4-5 puta, kako u prihodovnom tako i u smislu poslovnih aktivnosti i razvoja poslovanja. 

2022. godine tvrtku usmjeravamo prema izvozu usluga, te pokrećemo prototipiranje 3 proizvoda za koje smatramo da će sukladno provedenom istraživanju tržišta imati izvrstan odaziv i interes, kao potpuno Hrvatski proizvod i tvrtku staviti uz bok s velikim hrvatskim, ali i međunarodnim uzorima.

Cilj u 2022. godini – pokrenuti vlastitu serijsku proizvodnju ekološki prihvatljivog, samoodrživog ugostiteljsko-marketinškog sustava, kako u hardverskom tako i softverskom dijelu, o kojem ćemo više moći reći nakon provedenih testiranja prototipa. 

Također ciljamo na proširenje kadrova prvenstveno na polju mrežnih i sistem inženjera, kao i inženjera struke, kako bi povećali vlastite kapacitete i podigli ljestvicu ažurnosti i kvalitete na još višu razinu.

U pripremi je i organizacija call centra za 24/7 remote support usluge za ugovorne partnere, kao i reorganizacija logističkog dijela tvrtke.